keskiviikko 24. elokuuta 2016

Pitkästä aikaa


Pitkästä aikaa avasin blogini ja alan laittaa sinne taas kuvia. Mielessä on ollut myös blogin nimen päivittäminen uuteen heti kun vain keksin paremman nimen. Takana on ollut aika rankka kevät ja vuosi, huhtikuussa talomme häkkivarastossa syttyi sunnuntaina iltapäivällä tulipalo, mikä oli itsessään aika traumaattinen kokemus (ei siitä kuitenkaan sen enempää), selvisimme kuitenkin kaikki (ja koiratkin myös) onneksi hengissä ja jouduimme muuttamaan evakkoasuntoon  ja evakkoaika venähtikin sitten lähes kolmeen kuukauteen. Myös kaikki tavaramme jouduimme muuttamaan ja suurin osa meni puhdistettavaksi ja otsonoitavaksi ja paljon lensi roskiinkin. Kesäkuun lopussa pääsimme muuttamaan takaisin ja mukava oli muuttaa pienestä kaksiosta takaisin omaan siivottuun ja maalattuun tilavaan asuntoon, johon oli uusittu lattiatkin ja kahteen huoneeseen vaihdoimme tapetitkin, loppuihinkin huoneisiin pitäisi laittaa kun vain ehdimme ja jaksamme.

Olen myös ollut töissä määräaikaisella sopimuksella viime vuoden marraskuusta alkaen, työpaikka on mukava ja onnellinen olen siitä että näinä hankalina aikoina olen löytänyt oman alani töitä edes joksikin aikaa.

Lapsilta loppui kesäloma, itse olin lähes koko kesän töissä, mutta heinäkuun lopulla ja elokuun alussa minulla oli kaksi viikkoa lomaa ja kävimme perheen kanssa omalla autolla Kajaanissa. Lapsilla koulun/harrastusten alkaminen toi onneksi päiviin taas jonkunlaisen rytmin ja itsekin olen ilmoittautunut kahteen harrastukseen, joten tekemistä riittää.

Hyvää alkusyksyä vaan kaikille, jos tätä nyt joku edes lukee.

3 kommenttia:

  1. Minä piipahdin täällä =)

    Kurjaa ja hurjaa tuollainen tulipalo. Onneksi ei käynyt pahemmin. Hienoa, että olet löytänyt mielekästä työtä, se ei ole nykyään helppoa.

    Puuhakasta syksyä!

    VastaaPoista
  2. Hienoa, että olet palannut!
    Onneksi ei teillä käynyt kuinkaan tuossa tulipalossa!

    VastaaPoista
  3. Kiitos Huopalintu ja Hannele :) Kiva että joku täällä vielä käy :) Joo, paljon oli onnea onnettomuudessa ja onneksi sattui päiväsaikaan eikä yöllä. Ja mielekkään työn löytäminen ei tosiaan ole helppoa näinä aikoina, vaikka jatkuvuudesta ei olekaan takeita.

    VastaaPoista