perjantai 25. kesäkuuta 2010

Uusia polkuja

Koiramme terveydessä oli taas pari viikkoa sitten häikkää, mutta antibiooteilla tilanne tuntui kohentuvan. Huolen takia olen alkanut tekemään pitkiä metsälenkkejä koiran kanssa, aiemmin en ole niin paljon uskaltanut pitää koiraamme irti, koska koiramme ei pidä toisista uroksista tai voi lähteä jäniksen perään. Mutta mitä vielä, koiramme on viisastunut vanhetessaan ja on kuin unelma, koko ajan pysyttelee näköetäisyydellä ja tottelee kutsuja. Olen nauttinut näistä retkistä tosi paljon, olen nauttinut siitä, että olen löytänyt uusia polkuja ja kolunnut koko ison metsän niin, että osaan jo suunnistaa siellä.











3 kommenttia:

  1. Koiruli näyttää niin onnelliselta, on tainnut myös nauttia metsäretkistä kanssasi!

    VastaaPoista
  2. Hei Trina, joo koira nauttii tosi paljon :)

    Nämä kuvat ovat itseasiassa sairastumista seuranneelta päivältä ja ensimmäiseltä metsäretkeltä, koira näytti aika voipuneelta alussa, mutta sitten piristyi siellä metsässä, itse asiassa piristyi juuri tuossa paikassa, jossa makoilee ja makoilikin siellä pitkän aikaa. Hauskaa on, kun koira koko ajan johdatti minua jonnekin uusille poluille ja annoin sen viedä ja löysimmekin kivoja paikkoja. Koiralla on välillä kummallista päämäärätietoisuutta, haluaa välttämättä johonkin itsellekin uuteen paikkaan ja mikään muu reitti ei kelpaa. Ensimmäisen retken jälkeen olemme sitten tehneet melkein joka päivä ja paljon pidempiä metsälenkkejä.

    VastaaPoista
  3. Suloinen koira, toivon, että se saa olla terveenä ja nautiskella metsälenkeistään.

    VastaaPoista